[MD-sorular] üçgenin ağırlık merkezi

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
8 Nis 2010 Per 21:42:17 EEST

Bu listede bir suredir sanki ayni insan kendi bir soru sorup sonra baska
adresten yine kendi yanitliyormus gibi geliyor bana nedense.

Ici bos ve dolu ucgenlerin agirlik merkezleri ayni degildir. 4 icin de
integral alamazsiniz, agirliklar (yani kutleler) ayrik oldugundan
diferansiyel ve integral cebir ise yaramaz.

Ayrica tibet efendi'nin de dedigi gibi sonsuz duzlemin, icinden bir ucgen
atilmis da olsa, G noktasi yoktur :)

Kerem