[MD-sorular] [Fwd: Re: Olasılık]

Erdem Erdemgil erdem.erdemgil at yahoo.com
17 Nis 2010 Cmt 20:39:27 EEST

Sayın Kerem Altun ve olasılık teorisi ile ilgilenen tüm
MD ortak sorular liste sayın üyeleri;
ilerianaliz at agnostik.net'den ortama getirilen
olasılık sorusu için Sn K.Altun önerisi
http://ask.metafilter.com/51142/
What-are-the-odds-of-that
adlı linki açıp baktım, hiç bir şey anlayamadım.
Ayrıca %4.6 gibi yaklaşık bir olasılıktan söz ediliyor,
bunu da anlayamadım.
Ekonometri öğrenimi müfredatında
olasılık ve istatistik dersleri
almıştık amma, bu soru beni aştı.
AÇIK ANLAŞILIR BİR BİÇİMDE AYDINLATICI BİLGİ
LüTFEDİP İLETECEK ÜYELERE ÖNCEDEN TEŞEKKÜRLERİMLE,
SAYGILARIMI SUNARIM.
Erdem Erdemgil
Ekonometrist
.