[MD-sorular] Ynt: Re: matematik tarihi

Murat Davman murat.davman at hotmail.com
22 Nis 2010 Per 16:09:53 EEST

Sayın O. BASKAYA;
Re: [MD-sorular] MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 485, Konu 1'deki
Matematik tarihi konulu yanıt iletinizde uygulamalı matematik çok daha
fazla değer kazanmalı kanımca, diyorsunuz.
Sizin öğrenci olduğunuz bölümde uygulamalı matematik yeterince
öğretilmiyor mu? Daha fazla değer kazanmalı demekle ne kasdediyorsunuz?
Matematik derslerinde "Özgür Biçimli Yüzeyler" (Free Form Surfaces)
konusuna ciddi şekilde eğilen bir yüksekokul ülkemizde var mı bilmiyorum,
diyerek ne Kasdediyorsunuz ? Bu ifadeler yeterince açık değil.
"Özgür Biçimli Yüzeyler" (Free Form Surfaces) terimini ilk kez sizin
mailinizde görüyorum, bu konu nedir? Kıyıda köşede kamış bir konu mudur?
Açıklamalarınızı beklerim, önceden teşekkürler.
Murat Davman
--İletilen İleti Eki--