[MD-sorular] peryod tanımı için gereken düzeltme

Erdem Erdemgil erdem.erdemgil at yahoo.com
23 Nis 2010 Cum 16:11:24 EEST

Sayın Mehmet Erşen Ülküdaş Hoca
sabit fonksiyon peryodik midir sorusunu iletirken
bir fonksiyonun peryodik olması için F(x+T) = F(x) koşulu yeterlidir zannetmişim,
oysa şimdi doğru tanımı sayenizde öğrendim,
teşekkürler ederim.
Bu arada şunu gördüm, sabit fonksiyonun her mertebeden türevleri
her x konumu ve sıfırdan farklı her T peryodu için sıfır değerini
alarak eşit oluyor.
.
Erdem Erdemgil
 ekonomist