[MD-sorular] peryod tanımı için gereken düzeltme

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ meulkudas at hotmail.com
23 Nis 2010 Cum 16:58:19 EEST

İlginç bir soru,bu tür fonksiyonlar içinbir kaç örnek verebilir misiniz?
-----------------Date: Fri, 23 Apr 2010 16:40:31 +0300
Subject: Re: [MD-sorular] peryod tanımı için gereken düzeltme
From: kerem.altun at gmail.com
To: meulkudas at hotmail.com
CC: md-sorular at matematikdunyasi.org

Benim bildigim, turevlenemeyen fonksiyonlar da periyodik olabilir. Ama sizin yazdiginiza gore fonksiyonun illa ki turevlenebilir olmasi gerekiyor. Ben mi yanlis biliyorum?

Kerem