[MD-sorular] matematiğin mühendisliği / mühendisliğin matematiği (!?!)

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ meulkudas at hotmail.com
25 Nis 2010 Paz 19:44:07 EEST

Sayın MetinGüvenilir tesbit,devlet istatistik enstitüleri, üniversiteler, meslek odaları gibikurumlar ve/veya nitelikli özel kesim kuruluşları tarafından,istatistik veri toplama ve değerlendirme yöntemlerine uygun olarakgerçekleştirilmiş, reklam propaganda amaçları gibi art niyetunsurları bulaşmamış olan bulgu ve belirlemelerdir.< 2- Güvenilir tesbit nedir? sorunuzun yanıtı >____________Nereden mi biliyorum ?Ben böyle bir belgeye, bilgiye kırk yıllık meslek hayatımdaraslamadım. Siz rasladınız mı?Varsa MD üyeleri arasında böyle belgelerin var olduğunu ortaya döksün.< 1- Nereden biliyorsunuz? sorunuza yanıt >.dip söz:Matematikçi olacak yetenekli gençleri, aman ha sakın,ileride para kazanamazsın, kolay iş bulamazsın, mühendislik varken,muhasabecilik varken, fakültelerin matematik bölümlerinitercih etmeğe kalkışmak da ne hele!gibilerinden bilir bilmez laflar ederek mahalle baskısı altındatutmayalım, bunaltmayalım..dip sözün dibi:Ben özgün iletimi bu düşüncemi sizlere duyurmaksizlerle görüş alışverşinde bulunmak amacı ile göndermiştim..
From: md-sorular-request at matematikdunyasi.orgSubject: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 489, Konu 1To: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Sun, 25 Apr 2010 12:00:07 +0300
--İletilen İleti Eki--From: metamaths at gmail.comCC: md-sorular at matematikdunyasi.orgTo: meulkudas at hotmail.comDate: Sat, 24 Apr 2010 13:52:44 +0300Subject: Re: [MD-sorular]   	 matematiğin mühendisliği / mühendisliğin matematiği (!?!)"Dünyada ve yurdumuzda - mühendislerin matematikçilerden daha fazlapara kazandığına veya daha kolay iş bulduklarına ilişkinhiç bir güvenilir tesbit/istatistik bulunmamaktadır."1- Nereden biliyorsunuz?2- Güvenilir tesbit nedir?Metin

Yeni Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.
http://windows.microsoft.com/shop