[MD-sorular] MD-2010-I matbaaya gitti

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ meulkudas at hotmail.com
30 Nis 2010 Cum 13:13:40 EEST

Sayın Ali Nesin HocaMD-2010-I matbaaya gitti\sevinçli haberinizi aldım,Sağ olun Var olun,yurdumuzda matematik öğretimine katkılarınızgreat, çok büyük.Size fantezi bir öneri gibi gözükecek belki ammao kudretli ingilizceniz ileMD'de yıllardır yazdıklarınızı zaman bulup bir dein English, ingilizce versiyonu olarak yazsanız,hem Türk gençlerine hem dünya matematik alemine ne güzel ne büyük katkınız olurdu derim..Hem bir Matematiksever hemde Matematikçi Arkadaşlardanbir veteran olan ben,MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ, Ph.D.Middle East Technical University Ege Üniversitesi Dokuz Eylül Üniversitesi önceki öğretim üyesi/halen dinç emekli.
İzmir'den Sevgilerle,
-----
From: md-sorular-request at matematikdunyasi.orgSubject: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 494, Konu 1To: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Fri, 30 Apr 2010 12:00:06 +0300--İletilen İleti Eki--From: anesin at nesinvakfi.orgTo: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Thu, 29 Apr 2010 17:04:31 +0300Subject: [MD-sorular] MD-2010-I matbaaya gittiMatematiksever ve Matematikçi Arkadaslar,MD'nin yeni sayisi matbaaya gitti. En fazla iki hafta icinde elinizeulasir diye umut ediyorum.

Windows Live: Arkadaşlarınız size e-posta gönderdiklerinde Flickr, Twitter ve Digg'deki hareketlerinizi görürler.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:tr-tr:SI_SB_3:092010