[MD-sorular] yav

cemile.sungurlu at mynet.com cemile.sungurlu at mynet.com
2 Ağu 2010 Pzt 11:26:57 EEST

Sayın comutan.logar at gmail.com adresine
gizlenip
adsız ileti gönderen kişi
1. yav  ne demek?   yaho ise argo,   yavru diyorsanız lütfen bana ve hiç
bir genç kıza   böyle hitap
etmeyin,
yakışmaz.
2. KOLLOKASYON NEDİR?   Bunu soran benim,    Murat Davman
iletisinde   kollokasyon
uyguladım diyor.
İletileri önce dikkatle
okuyun,sonra klavye edip
gönderin
Cemile SungurluYeşilova Lisesi
From:
md-sorular-request at matematikdunyasi.orgSubject: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 581, Konu 1To: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Sat, 31 Jul 2010 12:00:05 +0300
 --İletilen İleti
Eki--From:
comutan.logar at gmail.comCC:
murat.davman at hotmail.com; md-sorular at matematikdunyasi.orgTo: cemile.sungurlu at mynet.comDate: Sat, 31 Jul 2010 01:00:11 +0300Subject: Re: [MD-sorular]	A Best
Approximation Problem/ En İyi Yaklaşım Sorusu
Kollakosyan nedir yav...matematiksel
bir terim mi? Cem
2010/7/29
<cemile.sungurlu at mynet.com>
KOLLOKASYON NEDİR?
Cemile SungurluYeşilova Lisesi_________________________________________From:
md-sorular-request at matematikdunyasi.orgSubject: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 579, Konu 1To: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Thu, 29 Jul 2010 12:00:05 +0300--İletilen İleti Eki--From: murat.davman at hotmail.comTo:md-sorular at matematikdunyasi.org;
md-sorular at matematikdunyasi.orgDate:
Wed, 28 Jul 2010 12:02:54 +0300Subject: Re: [MD-sorular] A Best Approximation Problem/ En İyi
Yaklaşım SorusuSayın Ayşe Alara
SverigeKaba bir yaklaşım denilebilir
belki, ilk adımda ben şöyle bir çözüm düşündüm,üçüncü ve onikinci günleri hesap istasyonu
olarak seçipKOLLOKASYON İLE  a=
16 b= -0.077016353 buldum.Görüş,
katkı ve eleştiriler içinMD ortamına
sunarım.
Murat Davman__________________________________________________________________________________From:
md-sorular-request at matematikdunyasi.orgSubject: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 577, Konu 1To: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Tue, 27 Jul 2010 12:00:07 +0300--İletilen İleti Eki--From: sverige_alara at yahoo.comTo: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Mon, 26 Jul 2010 10:06:07 -0700Subject: [MD-sorular] A Best Approximation
Problem/ En İyi Yaklaşım SorusuBir
araştırma hastahanesinde tedavi gören bir arkadaşım ,kendisine oral bir steroidin sabahları aç
karnına ilk     6 gün
süre ile günde 16 mgizleyen 4 gün
süre ile günde 12 mgsonraki 4 gün
süre ile günde  8 mgmiktarlarda
tek doz olarak verildiğini söyledi.Ardından şunu sordu:Bu
pozoloji x(t)=a.e^-b gibi üstel azalan bir fonksiyonla temsil edilebilir mi?Sanırım yapılacak iş a ve b parametrelerinien iyi uygun şekilde seçmek. Bu vesile ile 'Best Approximation'
konusunu MD ortamında bilgi
paylaşımına açıyorum, saygı ile. *Katkılar İçin Önceden Teşekkürler,Tack så mycket/ bu da çok teşekkürler'in İsveçcesi..Ayşe Alara
Sverigeİsveç Stokholm
üniversitesiEkonomi Bölümü
Mezunu\Stockholms
universitet ekonomiska avdelning
forskarnivå_____* bilgi paylaşımına açmak sözü  son günlerde MD'de moda
oldu.

		Herkesin zevkle oynadığı oyunlar burada! Araba yarışları, Barbie
oyunları, savaş oyunları ve daha fazlası için hemen tıklayın!