[MD-sorular] sözleşmeli öğretmenlik

Murat ÖZARSLAN muratozarslan at gmail.com
8 Ağu 2010 Paz 01:36:08 EEST

Sayın Odun sözleşmeli öğretmenlerle kadrolu öğretmenlerin kazançları
arasında fark vardır ancak uçurum değildir ve fazla kazanan sözleşmeli
öğretmenlerdir. Bu haber ücretli bir öğretmenin başına gelenlerdir ama bu da
bana kalırsa abartıdır. 40 yaşına gelmiş bir öğretmenin KPSS gibi bir
sınavla alakası olamaz şimdiye kadar 30 kere atanmış olması hatta çok harika
bir okulda çalışıyor olması gerekirdi. Diğeri ise eğer bir öğretmenseniz
kazancınızın az olmasından şikayet etmemelisiniz. Konumuzun eğitim boyutu
ayrı tutulmakla beraber para boyutuda ortada. Türkiyede sağlık ve eğitimden
başka hangi sektörde bu kadar sıcak para dönmekte? Bir öğretmen ücretli bile
olsa ben işimi yaparım diyebildikten sonra parayla oynaması an meselesidir
kimse kusura bakmasın öyle hamallık falan yapmasınada gerek yoktur.

Ben 2006 yılında sözleşmeli olarak şırnağın güçlükonak ilçesine atandım.
Bakanın dediği gibi zorla mı gittim arkadaş? Gittim gördüm ve hizmeti
yaptım döndüm. Eğitimciliğimede nitelik kazandırdı vesselam.

Birilerini ya da birşeyleri yıpratmak için öğretmen züğürt öğretmen bitmiş
öğretmen yıkık dökük haberleri pek bir şişirme geliyor bana. Bu haberde
tabii...