[MD-sorular] adam meğer öğretmenlik de yapmış ...l

Murat Davman murat.davman at hotmail.com
8 Ağu 2010 Paz 17:37:28 EEST

Vay bu memleketin haline !Kaldı yavrularımız süper cahillerin eline.Adam sözleşmeli öğretmenmiş, aylar yıllar öğretmenlik yapmış,vay bu öğretmenin eline düşen gencecik güzelim öğrencilerimize.Adam Türkçe bilmiyor. Türkçe yazım kurallarını bilmiyor.Konum belirten ve ses uyumu uyarınca yerine  göre 'de' 'da' olan takı iledahi anlamındaki 'de'   'da'  sözcüğünü karıştırıyor,ayrı yazılması gerekir iken dahi anlamındaki  'de'   'da'  sözcüğünüsanki takı imiş gibi kelime ile bitişik yazıyor.
Kim ? Sayın Bay Murat Özarslan /muratozarslan at gmail.com
Daha vahim olanı "şırnağın güçlükonak ilçesi" diyor,özel isimlerin yazılışında ilk harfin büyük harf olacağını bilmiyor !Veya biliyor da boşveriyor, ne Türkçe'ye saygısı var, ne bizlere ne biz MD üyelerine ve hatta ne de kendine.
Böylelerini moderator ortak sorular listesindenderhal ihraç etmeli, bu nadanın iletilerini okurkengözlerimizin zihnimizin zehirlenmesini ıstırap çekmesinitez zamanda önlemeli.
Ey liste yöneticisi bizleri bu görsel ruhsal zihinsel tacizden lütfen kurtargecikmeksizin hemen kurtar.______________________Örnek mi ararsınız ? Buyrun :... öyle hamallık falan yapmasınada .../doğru olan elbette şöyle,... öyle hamallık falan yapmasına da ....... gibi zorla mı gittim arkadaş? Gittim gördüm ve hizmeti yaptım döndüm. Eğitimciliğimedenitelik kazandırdı vesselam ... ... gibi zorla mı gittim arkadaş? Gittim gördüm ve hizmeti yaptım döndüm. Eğitimciliğime denitelik kazandırdı vesselam ... Bu haberde tabii...Bu haber de tabii...---From: md-sorular-request at matematikdunyasi.orgSubject: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 587, Konu 1To: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Sun, 8 Aug 2010 12:00:05 +0300From: muratozarslan at gmail.comCC: md-sorular at matematikdunyasi.orgTo: metamaths at gmail.comDate: Sun, 8 Aug 2010 01:36:08 +0300Subject: Re: [MD-sorular] sözleşmeli öğretmenlikSayın Odun sözleşmeli öğretmenlerle kadrolu öğretmenlerin kazançları arasında fark vardırancak uçurum değildir ve fazla kazanan sözleşmeli öğretmenlerdir. Bu haber ücretli biröğretmenin başına gelenlerdir ama bu da bana kalırsa abartıdır. 40 yaşına gelmiş biröğretmenin KPSS gibi bir sınavla alakası olamaz şimdiye kadar 30 kere atanmış olmasıhatta çok harika bir okulda çalışıyor olması gerekirdi. Diğeri ise eğer bir öğretmensenizkazancınızın az olmasından şikayet etmemelisiniz. Konumuzun eğitim boyutu ayrı tutulmaklaberaber para boyutuda ortada. Türkiyede sağlık ve eğitimden başka hangi sektörde bu kadarsıcak para dönmekte? Bir öğretmen ücretli bile olsa ben işimi yaparım diyebildikten sonraparayla oynaması an meselesidir kimse kusura bakmasın öyle hamallık falan yapmasınadagerek yoktur.Ben 2006 yılında sözleşmeli olarak şırnağın güçlükonak ilçesine atandım. Bakanın dediğigibi zorla mı gittim arkadaş? Gittim gördüm ve hizmeti yaptım döndüm. Eğitimciliğimedenitelik kazandırdı vesselam. Birilerini ya da birşeyleri yıpratmak için öğretmen züğürt öğretmen bitmiş öğretmenyıkık dökük haberleri pek bir şişirme geliyor bana. Bu haberde tabii...