[MD-sorular] adam meğer öğretmenlik de yapmış ...l

Murat ÖZARSLAN muratozarslan at gmail.com
8 Ağu 2010 Paz 23:10:03 EEST

Metin Bey sözleşmeli öğretmenle kadrolu öğretmenler arasında fark olmadığını
belirtmek istemiştim. O haberde bir yerde ücretli öğretmen yazılması
gerekirken sözleşmeli yazılmış bunu açıklmak istedim. Diğer iletiyi dikkate
almaya gerek duymuyorum. biz aklımıza takılan birtakım hususlarda ki soru
işaretlerini giderebilmişsek ne mutlu :)