[MD-sorular] FW: adam meğer öğretmenlik de yapmış

Murat ÖZARSLAN muratozarslan at gmail.com
9 Ağu 2010 Pzt 00:58:14 EEST

 Sayın Yılmaz konudan uzak değilim ancak siz benim cümlelerimi dikkatli
okumamışsınız. Ben diyorum ki işini iyi yaptıktan sonra kimse sizi sonsuza
kadar 700-800 tl ye çalıştırmaz. Çalıştıracak olsaydı siz çalışmazdınız.
Kpss ile atanamayacak bir branşsanız ( Son yıllarda normaldir) o halde 1-2
yıl bu sıkıntıyı çekip sonrasında düzene girme hedefiniz olmalıdır. Bana
haberde şişirme gelen nokto şu sevgili hocam. 40 yaşında bir öğretmen
arkadaşım 1970 doğumludur. Diyelim ki 1995 te de mezun olsun. Bu arkadaşın
atanamamak gibi bir sorunu olamaz o yıllarda. Ayrıca branşınız sınıf
öğretmenliği bile olsa İstanbulda olanlar bilir ki onlarında çok fazla kendi
branşlarıyla ilgili ek iş yapma fırsatı vardır.

Ben bazı noktalarda zaten sizden farklı düşünmüyorum. Herşey günlük güneşlik
demiyorum ancak bu kadarda vahim değil. Söylemek istediğim öğretmen
olduysanız ek işe ihtiyaç duyabilirsiniz ama bu hamallık olmaz. Eğer ek iş
olarak hamallığı seçmişseniz ve başınıza birtakım talihsizlikler gelmişse
bunu vay efendim sözleşmeli öğretmen öldü, ücretli öğretmenlerin hali ne
olacak diyerek acındırmanın yanlış olduğunu savunuyorum. hepsi bu sevgili
hocam.