[MD-sorular] sözleşmeli öğretmenlik

Murat ÖZARSLAN muratozarslan at gmail.com
9 Ağu 2010 Pzt 01:21:00 EEST

Söylediklerinize katılmakla birlikte eklemek istediklerim var sayın Odun.

Ben sayın Yılmaz ın iletisine de size şimdi vereceğim cevaba paralel bir
cevap verdim. Durum vahim ve üzerinde bir hayli durulması gereken hatta
ülkemizi çıkmazlara sokan eğitim sektörümüzün durumudur. Uzunca düşünülmeli,
araştırılmalı ve acil ve tutarlı ve sağlam adımlar atılmalıdır. Bu konuda
hepimiz hemfikiriz.

Benim rahatsızlığım elinden geleni yapıpta 92 alıp atanamayan arkadaşıma
değil hocam. Benim rahatsızlığım hem elinden geleni yapmayıp, fırsatı
varken atanmak için gayret göstermeyip sonra dersanelere ve acımasız
patronların eline düşünce yine onları aşmak için kendını olabildiğince hızla
geliştirip onların kıskacından kurtulmaya çalışmayan arkadaşlarımadır. Sayın
Yılmaz 15 yıllık bir dersaneci ve eminim artık kendi öğrenci potansiyeli var
onun maaşı artık herkesinkiler gibi değil o dersaneyi bırakırsa arkasından
dersaneden ayrılacak öğrencileri var. Var ki hala dersanecilik sektöründe
çalışabiliyor. Benim söylemek istediğim bu arkadaşlar. Hiçbir öğretmen
arkadaşımın hamallık falan yapmasına gerek yok. Iğdırın Tuzluca ilçesinde de
kendi alanınızla ilgili ek iş bulabiliyorsunuz çünkü ordada ülkemizde
uygulanan sınavlar uygulanıyor ve ufku açık aileler çocuklarının başarısı
için sizden faydalanmak istiyorlar. Bu durum gerçekken bana öğretmenler
hamallık yaparken öldü dendiğinde bana şişirme geliyor.