[MD-sorular] Akademik Matematik

berat okutan tazi55 at hotmail.com
12 Ağu 2010 Per 12:53:05 EEST

Merhaba,

Bugün Matematik Dünyası websitesinin anasayfasında "www.akademikmatematik.com" adlı bir sitenin bağlantısını verdiklerini gördüm. Sitenin içinde matematik forumu da var. Hatırlayanınız olursa geçen sene biraz uğraşmıştım forum açılması için, bazı arkadaşlar destek vermişti ve açılmıştı da, ama foruma kimse yazmadı. Bu sene içinde de Ayhan Dil dahil birkaç arkadaşın girişimi oldu o forumun canlanması ya da yeni bir forum açılması için, ama yine bir sonuç alınamadı. Forumun bu mail listesine göre avantajlarını daha önce konuşmuştuk, ben yine de bir tekrarlayayım:

-Eskiden yazılanlara ulaşması daha kolay olacak.
-Matematik yazmak (latex desteğiyle) mümkün olacak.
-Konular sınıflandırılmış biçimde duracak.

Bunlar zaten bu konu üzerine düşünmüş birinin ilk aklına gelecek şeylerdir sanırım. Ama biz nedense bu forum olayını bir türlü başlatamıyoruz! Herkesin gelecekte de rahatça faydalanabileceği bir birikim oluşturmaktansa, burada günlük tartışmalar yapmayı daha çok seviyoruz sanırım. Hem latex'le yazmayla falan kim uğraşacak diye mi düşünüyoruz acaba? Yoksa forum sitesini tıklayıp açmak mı zor geliyor? Ben yine de bir kez daha şansımı denemek istiyorum. Arkadaşlar, sevgili matematikçiler ve matematikseverler, güzel bir forumumuz olsa hoş olmaz mı sizce de? Bir konuda tartışırken on tane mail açmak zorunda kalmasak, matematik sembolleriyle yazabilsek; cebir, sayılar teorisi, fonksiyonel analiz gibi başlıklardan ulaşsak mesajlara güzel olmaz mı?

Forumun bağlanıtısı:
http://www.akademikmatematik.com/forum/