[MD-sorular] Kac farkli yol

khaine khaine at herbok.org
4 Ara 2010 Cmt 01:02:50 EET

Hemen duzeltiyorum ozaman.
Aynı yerden gecmemek sarti, ayni yol icin gecerli.
A'dan yola çıktığımızda ikisinden birinden gidilecek, ve ilk yerden
herhangi bir tarafa donuldugunde, tekrar geri donulup gecilmiş herhangi
bir yoldan tekrar gecilmiyecek.
Yani gidilen yerden gecilmeme sarti bütün yollar icin degil, sadece bir
yol icin gecerli. Uretilecek yeni yollar, daha önce uretilmis yollarin
kullandigi yolun bir kismini tabikide kullanabilir.
x ve y sayilari, 5x5 kare yerine, 6x8, 2x3 gibi herhangi bir deger
verebilirsiniz demek istemistim yada daha da genelleyip X'e Y gibi iki
degisken olarakta alabilirsiniz anlaminda söylemistim.
Umarım anlatabilmisimdir.

Tolga.