[MD-sorular] Yan: Zıvanadan çıkma durumu

RAhmi uçbil honolululurahmi at gmail.com
1 Şub 2010 Pzt 18:30:17 EET

Hayır, yanılıyorsun. Tibet Efendi seni yanlış anlamadı. Sen, mesajında
sadece sıfırcıları değil onlarla alay edenleri de rahatsız olduğun mesajlar
listesine dahil ettin "Artık MD sorulardan gelen mailler" diye genel bir
yargı kullanarak ki Tibet Efendi de alay edenler arasında.

"Beni yanlış anlamışsın." lafı bu ülkede çok sık ve çok ucuz söylenir.
Kullanırken dikkatli olmak lazım. Bazıları vardır ki hemen hemen hiç bir
şeyi yanlış anlamazlar; ya anlarlar ya anlamazlar...

RAhmi
01 Şubat 2010 18:18 tarihinde Ayhan Dil <adil at akdeniz.edu.tr> yazdı:

> Hayır, ben aynen sizin gibi düşünüyorum Tibet Efendi. Beni yanlış
> anlamışsınız.
>
> 01 Şubat 2010 17:15 tarihinde tibet efendi <tibetefendi at yahoo.com> yazdı:
>
>   Bence bu mail grubu, ne idügü belirsiz adamlar millete sinav yapip

>>> Merhaba,