[MD-sorular] Ynt:RE: iki sayı arasındaki fark

RAhmi uçbil honolululurahmi at gmail.com
2 Şub 2010 Sal 18:35:25 EET

Lap diye her soruya atlamayın! Temel farkın ne olduğunu bilmeden biri
cebirsel diğeri aşkın diye yanıtlamışsınız. Bundan başka temel fark yok mu?
Temel fark ne demek ki? Muğlak, anlamsız bir soru. Muğlan bir yanıt. Körler
sağırlar birbirini ağırlar. Hey gidi heyy hey... Lan bu kadar ukala bir
yanıt görmedim ha!