[MD-sorular] zeta fonksiyonu

haydar göral hgoral at gmail.com
2 Şub 2010 Sal 19:30:03 EET

Hakaten polemik yapmaktan büyük zevk alabilirsin ama burdaki insanlara bu
kadar saygısızlık yapman yakışık kalmıyor. Ben işe yaramaz derken ne demek
istediğimi anlayanlar anladı sanırım .Bunu en iyi Tibet'in son maili
açıklıyor sanırım.Bir daha oku o maili!!

Mail atarken Ali Nesin'i de cc'ye yazman polemikçi olduğunu bir kez daha
gösteriyor.Eminim amacın da budur, biri cevap yazsa da ortalık karışsa.

Daha fazla yazmasam iyi olacak sanırım...

HG