[MD-sorular] Yan: proje

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
6 Şub 2010 Cmt 22:12:32 EET

Arsimet!
Arsimeti öneriyorum ben. Arsimet'in buldugu seylerden birini yapin. Kürenin alani örnegin. Cok güzel akil yürütmelerle bulmus. Cok güzel seyler bulmus Arsimet. Ve cogu lisede ögretilmiyor. Ögretilebilecekken ögretilmiyor. Yalniz kaynak öneremeyecegim ne yazik ki.
"The Works of Archimedes" var ama cok kapsamli ve ingilizce.

http://en.wikipedia.org/wiki/Archimedes
Bunun altindaki kaynaklara bakmanizi öneriyorum. Ingilizce ama iste hepsi ne yazik ki.

tibet

--- 05/02/10 Cum tarihinde burcu yağmur <burcuyagmur94 at gmail.com> şöyle yazıyor: