[MD-sorular] Kısmi Yanıt 1 : RE: | x - sin x | <epsilon

Erdem Erdemgil erdem.erdemgil at yahoo.com
13 Şub 2010 Cmt 19:22:57 EET

Sayın Tibet Efendi
Yanıtınız için çok teşekkür ederim,
Şimdi de şuna takıldım,
seriyi kısaltınca oluşacak yüksek dereceden
Cebirsel denklemi
Sayısal olarak nasıl çözeceğim?
Hele epsilonu e gibi bir alfabe harfi ile
parametre olarak yazar isek, enterval sınırları
F(e) gibi e nin bir fonksiyonu olarak
nasıl belirnecek?

Matematik öğrenmekte ilerledikçe
aklıma daha çok soru geliyor.