[MD-sorular] Sayın Bay Önce Dilini Düzelt !

haydar göral hgoral at gmail.com
14 Şub 2010 Paz 11:31:15 EET

Buranın matematik tartışma ve öğrenme sitesi olduğu unutuluyor sanırım.

Bir yazım hatası yaparak mı kötü örnek olunur yoksa sürekli eliştirmekle mi?
Bunun da (da'yı ayrı yazdım bak!) cevabını siz bulun.

"Sağa sola sataşıp MD sorular ortamı şöyle olmalı diye ahkam kesmeğe kalkan
önce dilini düzeltsin."

Son yazdığınıza katılıyorum. Burası yazım ve imla kuralları sitesi değil
demek istediniz sanırım.

Haydar