[MD-sorular] Society for Industrial and Applied Mathematics

Burcin Erocal burcin at erocal.org
15 Şub 2010 Pzt 14:32:08 EET

Merhaba,

On Sun, 14 Feb 2010 15:44:49 +0200
Metin Odun <metamaths at gmail.com> wrote:

> Bunlar gibi çok dernek vb. var internette. İsteyen bulabilir
> araştırarak.

Bu dernekler arasindan onemli olanlari secmek kolay olmayabilir.

> Buraya yollanmasının amacı "Ben bunlara şunlara üye
> oldum," "Ben bilirim." demek.
>
> Özetle, GEREKSİZ.

Lutfen listeye bu tonda mesaj gondermeyin.

> Bu listenin tek amacı vardır temelde, soru sorulması ve bilenlerin
> yanıtlaması.

Internet ortaminda bulunabilecek yiginla bilgi arasindan ise
yarayanlari secmek zor bir problem. Bu konuda herhangi bir yol gosterme
veya degisik kaynaklarin tartisilmasi, bence degerli bir katki.

Keske listeye gonderilen sadece imla hatasi duzeltmeye yonelik
mesajlari da bu tutkuyla (liste disinda) elestirseniz.

Burcin