[MD-sorular] MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 427, Konu 1

Ayhan Dil adil at akdeniz.edu.tr
15 Şub 2010 Pzt 15:13:15 EET

Merhaba,
Bir tavsiyenin bu kadar tepki çekmesine şaşırdım gerçekten.
Ne ben bilirim ne de ben şunlara üyeyim gibi bir reklam peşindeyim.
Zaten bir yere para ile üye olmanın övünülecek bir tarafı da yok.
Sitenin bir amacının da doğru kaynakları öğrenmek, öğretmek
olduğunu düşünüyorum. Böyle düşünmeyenler de olabilir.
Bu konu üzerine daha fazla yazarak diğer üyeleri sıkmak
istemiyorum.
İyi çalışmalar

Ayhan Dil