[MD-sorular] Society for Industrial and Applied Mathematics

Uğur Doğan uurdogan at gmail.com
14 Şub 2010 Paz 17:55:13 EET

Belli ki Sayın Ayhan DİL, bu hizmetten memnun kalmış ve ilgililer ile
paylaşmak istemiş.
Herhangi bir açıdan zararlı, gereksiz bir yanı yok bunun.
Buraya binlerce paralı site örneği gönderilebilir ama en yararlı tavsiye
kişisel tecrübelere dayalı yapılandır.

Tüm bunlardan öte bir dipnot olarak, Ayhan Dil'in karakteri hiç de "Ben
bilirim" gibi bir alt mesaj gönderecek bir yapıda değil. Bunu da tamamen
kişisel tanışıklığıma dayanarak söylüyorum.

Lütfen bunlar bir saldırı olarak değerlendirilmesin. Söylemek istediğim,
asıl insanların e-postalarına bakarak psikanalitik çözümlemeler
yapılmasının, hem de bunun teşhircilik boyuntunda olmasının "gereksiz"
olduğudur. Çok rahatsız olunan bir olguya kişisel mesaj gönderilebilir ve
olması gereken de budur.

Uğur DOĞAN