[MD-sorular] real analysis helppppp

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
5 Oca 2010 Sal 00:08:10 EET

O fonksiyonun lebesgue integrali 1'dir cünkü önceden de anlattigim gibi rasyonel sayilardan olusan bir kümenin Lebesgue ölcüsü sifir olmak zorundadir. Dolayisiyla fonksiyonun rasyonel noktalarda aldigi degerin Lebesgue integraline etkisi olmaz.

Senin icin bu kadar önemliyse ac kitabi, tanimlara bak, ögren, yap sorulari. Sordugun seyler dogrudan tanimlara bakilarak cözülecek sorular cünkü.
Yani hem "benim icin cok önemli" diyorsun hem de hic caba sarfetmiyormussun gibi. Yaniliyor muyum?

Bize sor tabi, biz hep cevap veririz de bizi yeme böyle önemli mönemli diye. :)

tibet