[MD-sorular] Matematica

dede dede_47 at mynet.com
5 Oca 2010 Sal 23:21:45 EET

Merhaba,
Liste üyeleri içinde "MATHEMATİCA 6" matematik
yazılımını kullanan varmıdır; bilmiyorum.Ben kullanıyorum

ve çok memnunum. Ancak bu yazılımda bir konuyu çözemedim:Örneğin;
programın "Notebook" ara yüzünde değişkenlerinin değiştirilmesini
istemediğim bir "program" yazıyorum.Bu
programın "komutlarının" arayüzde görülmemesini/gizlenmesini
yapamıyorum.
(Programın; verilecek bir"şifre" ile sadece kullanıcı tarafından
çalıştırılmasını, ama program komutlarının/verilerinin
kesinlikle görülmemesini istiyorum)Yazılımın 2500 sayfalık "Help"
dosyasını inceledim; bu konuda bir bilgi/komut bulamadım.
(dikkatimden kaçmış da olabilir); internette araştırdım yine bulamadım.
Bu yazılımda "orta düzeyde" program yazıyorum; ama bir türlü programın
komutlarını "saklıyamıyor/gizleyemiyorum"; herkes programın
"verileriyle/komutlarıyla"  oynayabilir/bozabilir.Bunu istemiyorum.
Bu yazılımı kullanan ve belirttiğim konu hakkında bilgisi olan üye varsa,
bilgisini paylaşması ricasıyla; herkese esenlikler dilerim..

A.Kadir Değirmencioğlu

Not:Yazılımın sitesinde ki "Demonstrations" larda da, programın
"kodları" açıktır, gizli değil.

İngilizce seviyenizi ücretsiz test edebilirsiniz.
Tıklayınız