[MD-sorular] Matematica

Murat ÖZARSLAN muratozarslan at gmail.com
6 Oca 2010 Çar 00:21:02 EET

Sayın dede;

Mutlak bır cözüm sunmak ımkansız zıra local calışabılen bır program ıcın
bellı şartlar gerekır. Sız kodlarıma kımse ulaşmasın dıyorsanız buna
makınenınde ulaşmaması gerekır. yanı makınenın bıldığını o şartları bılen
bırınden saklayamazsınız sadece ışı zorlaştırırsınız. Kullandığınız dıl ıcın
koyacağınız zorlukları aşmaya uğraşacaklarını sanmıyorum (yazdıklarınız
cığır acmayacaksa tabıı:)

kaynak kodlara ulaşmak ıcın uğraşacakların önüne engel koymak ıcın decompıle
edılme rıskınde olan kodlarınızı karmaşıklaştırmanızdan başka care
bulamıyorum (cehaletımı affedın) Bunun ıcınse .exe ye cevırme yolunu
secebılırsınız. Ters mühendıslığın önünü olabıldığınce tıkamak amacımız.
Aşağıda kı lınklerı ınceeleyınız.
http://upx.sourceforge.net/
http://exe-compressor.qarchive.org/
http://www.alpgulec.com/reverse_engineering_dokumanlari.rar

Ben olaya actıon scrıpt kodlarının mantığıyla baktım ama mathematıca ılede
bır süre ılgılenmıştım temel yazılım kaıdelerıne 1-1 uyacak kdr uyumlu bır
dıl dıye tanımlardım o nedenle mathematıca dıye spesıfık bır cözüm
aramaktansa genelde yazılımcıların nasıl cözümler aradığına yönelmek gerekır
dıye düşünüyorum. umarım faydalı olur.

sevgı, saygı ve muhabbetle...  Murat