[MD-sorular] MD-sorular Toplu Mesajý, Sayý 395, Konu 1

ozgur baskaya baskaya_ozgur at yahoo.com
11 Oca 2010 Pzt 12:49:34 EET

Sayın Ülküdaş,

Muhavere olarak yorumladığınız sorunuza şu şekilde yanıt vermek istiyorum:

Bayan Işın haklıdır. Çünkü Bay Kalibre'nin ifadesinin verdiği dairenin alan değerinin, olması gereken değerin Pi katı daha fazla olduğunu düşünmüştür. Bay Kalibre'nin de haklı olup olmadığını anlayamayacağız, çünkü imlası ve/veya anlatımındaki vurgulama gücü yeterli seviyede değil.

Eğer yanıtım doğru sayılamacak ise, o zaman ben katılım babında elimden geleni yapmış olmanın vicdani huzuruyla izninizi istirham eder, olması gereken doğru yanıtınızı heyecan ile beklerim.

Teşekkürler

Ö.B.

Şu iletime yeterli yanıt gelmedi,
yineliyorum,
lütfen ilgilenin,
bu güzelim soruyu
ağlatmayın, inletmeyin,
merhamet ...
_____
Ä°ÅŸte size bir muhavere,
 lütfen dikkatle okuyun,
 buradaki inceliğin tadına varın,
 öyle yanıtlayın.
 Böyle saçma soru olur mu beee
 diyerek de yanıtlayabilirsiniz,
 Amma mutlaka yanıt beklerim.
 önceden teşekkürler,
 MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ, Ph.D.
 ODTÜ, EGE, DEÜ önceki
   öğretim üyesi
 İzmir, 9 Ekim 2009
 Bay Kalibre :  Daire alanı pi çarpı çap kare bölü dört ...
 Bayan Işın  :  Hayır, öyle değil, pi çarpı yarıçap kare  !
 Kim Haklı ?