[MD-sorular] Ynt: Re: Vücut Reaktörü(*)

Can Koltuk cankoltuk at gmail.com
15 Oca 2010 Cum 17:44:35 EET

Bence de kimysal reaktör daha uygun olacak sanırım. Zira vücudun içinde
Einstein'ın söylediği gibi bir madde-enerji çevrimi gerçekleşiyor olsa
hepimiz geceleri lüküs lambası gibi dolaşırdık.

Ayrıca Fuzuli bey, cidden merak ettiğim birşey var tam anlayamadığım; şu
yazdıklarınız da ciddi misiniz? yoksa şenlik olsun, gülelim eğlenelim diye
mi yazdınız?

İ. Can Koltuk