[MD-sorular] Yan: lŘtfen cevap , šok acil!

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
17 Oca 2010 Paz 05:41:15 EET

|f(z)|<1 dairesinde demissin.
|z|<1 dairesinde demek istiyorsun herhalde.
C├╝nk├╝ |f(z)|<1 kosulunu saglayan z'lerin bir daire olusturdugunu hic sanmiyorum.

Neyse... G├Âstermen gereken (z_n) 0'a yakinsayan herhangi bir herhangi bir karmasik diziyse (f(z)_n) dizisinin 1'e yakinsadigini g├Âstermek.
0 noktasinda fonksiyon sapitmiyor yani, sadece bir delik var ve 0'in degeri 1 olsun deyince f'in resmini "smooth" bir sekilde tamamlayabiliyorsun. Yukaridaki isi yaptiktan sonra bir de 0 noktasinda analitik oldugunu g├Âstermen gerekiyor. Bunu karmasik t├╝revin tanimiyla yapacaksin. Diger noktalarda analitik zaten fonksiyon. Mesele 0 noktasini g├Âstermek.

Gecenin bu saatinde "cok acil!" karmasik analiz sorusu...
R├╝yana mi girdi ne oldu? :)
Bir matematik sorusu nasil "cok acil" olur anlamiyorum.
-abi cok acil, c├Âzmezsem Ahmet abi kan kaybindan ├Âlecek.
gibi mi? :)

tibet.

--- 17/01/10 Pzr tarihinde aa aa <crowstylee at hotmail.com> ┼č├Âyle yaz─▒yor:

Kimden: aa aa <crowstylee at hotmail.com>
Konu: [MD-sorular] l├╝tfen cevap , ├žok acil!
Kime: md-sorular at matematikdunyasi.org
Tarihi: 17 Ocak 2010 Pazar, 2:31

z farkl─▒ 0 i├žin;
┬áf(z)=log(z+1)/z ve z=0 i├žin f(0)=1 olan f(z) fonksiyonu verilsin. |f(z)|<1 dairesinde analitik oldu─čunu g├Âsteriniz.

MSN Spaces ile web g├╝nl├╝─č├╝n├╝ze do─črudan e-posta g├Ânderin. F─▒kralar─▒, foto─čraflar─▒ ve daha fazlas─▒n─▒ kar┼č─▒ya y├╝kleyin. ├ťcretsiz! ├ťcretsiz!

-----Sat─▒r ─░├ži Eki Var-----

MD-sorular e-posta listesi
sorular at matematikdunyasi.org