[MD-sorular] Yan: lütfen cevap , çok acil!

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
17 Oca 2010 Paz 05:41:15 EET

|f(z)|<1 dairesinde demissin.
|z|<1 dairesinde demek istiyorsun herhalde.
Cünkü |f(z)|<1 kosulunu saglayan z'lerin bir daire olusturdugunu hic sanmiyorum.

Neyse... Göstermen gereken (z_n) 0'a yakinsayan herhangi bir herhangi bir karmasik diziyse (f(z)_n) dizisinin 1'e yakinsadigini göstermek.
0 noktasinda fonksiyon sapitmiyor yani, sadece bir delik var ve 0'in degeri 1 olsun deyince f'in resmini "smooth" bir sekilde tamamlayabiliyorsun. Yukaridaki isi yaptiktan sonra bir de 0 noktasinda analitik oldugunu göstermen gerekiyor. Bunu karmasik türevin tanimiyla yapacaksin. Diger noktalarda analitik zaten fonksiyon. Mesele 0 noktasini göstermek.

Gecenin bu saatinde "cok acil!" karmasik analiz sorusu...
Rüyana mi girdi ne oldu? :)
Bir matematik sorusu nasil "cok acil" olur anlamiyorum.
-abi cok acil, cözmezsem Ahmet abi kan kaybindan ölecek.
gibi mi? :)

tibet.

--- 17/01/10 Pzr tarihinde aa aa <crowstylee at hotmail.com> şöyle yazıyor:

Kimden: aa aa <crowstylee at hotmail.com>
Konu: [MD-sorular] lütfen cevap , çok acil!
Kime: md-sorular at matematikdunyasi.org
Tarihi: 17 Ocak 2010 Pazar, 2:31

z farklı 0 için;
 f(z)=log(z+1)/z ve z=0 için f(0)=1 olan f(z) fonksiyonu verilsin. |f(z)|<1 dairesinde analitik olduğunu gösteriniz.

MSN Spaces ile web günlüğünüze doğrudan e-posta gönderin. Fıkraları, fotoğrafları ve daha fazlasını karşıya yükleyin. Ücretsiz! Ücretsiz!

-----Satır İçi Eki Var-----

sorular at matematikdunyasi.org