[MD-sorular] Ynt: Re: Sıfırcı Hoca'nın Cömertliği Tuttu

fuzuli1643 at mynet.com fuzuli1643 at mynet.com
30 Oca 2010 Cmt 20:20:42 EET

Sayın Bay Erdem Erdemgil
Sıfırcı Hoca'yı kızdırmak iyi değildir,
seni de aracı olduğum için beni de tersleyebilir,
ben böyle bir rica kendisine arz edemem,
biraz kombinatorik ders notlarını, kitaplarını karıştır,
şayet bu konuda daha önce ders almamış isen
önce olasılık derslerinde de değinilen bu sayma dökme ile ilgili
hem teorik hem de uygulamada çok yararlı olan bu
nakış işler gibi özen ve sabır isteyen sonunda kişiyi tutkunu yapan
bu ilginç 'tekin/veya netameli' konuyu
bir güzel öğren,
problemi çözmeğe ondan sonra çalış.
"çözüm için yol yordam gösterirseniz,
belki daha verimli olarak çalışabilirim" diyorsunuz.
ADAM'a sormuşlar :
 - Keman çalabilir misiniz ?
 - Hiç denemedim, belki çalabilir demiş.
Keman musukide öğrenilmesi, öğretilmesi,
icrası en zor enstrümandır.
Erdem Kardeş
moraliniz bozulmasın
meram olunca her iş başarılır,
combinatorics öğrenmek o kadar zor değil ...
.

cc: Sayın Ali Nesin
     <bu yeni üye ile ilginenilmesi,
        yardımcı olunması için