[MD-sorular] Yan: Ynt: Einstein Polemiği (*)

RAhmi uçbil honolululurahmi at gmail.com
31 Oca 2010 Paz 00:20:44 EET

Einstein istanbul'un fethine karşı çıkmıştır. istanbul fethedildiği zaman
einstein buna çok üzüldüğünü belitrmiştir. çünkü fatih sultanın buldugu
topları einstein keşfetmiştir. ayrıca beyşehir gölündeki yoğurttaki maya
bakterilerini de bulan einsteindir. hatta karısıyla beraber bulmuşlardır.

hocaya kazan vermişler. hoca bunu kazıyıp zengin olmuş. kazı-kazan. ahaha :P

RAhmi