[MD-sorular] sonsuz porsiyon uzaylı yiyecekleri fiyat listesi

Metin Odun metamaths at gmail.com
1 Tem 2010 Per 00:03:27 EEST

Alttakilerin hepsini kabul ediyorum ancak doğa tanımını değiştirirsek. Benim
doğa dediğimle sizinki farklı. Ben gözlemleyemediğimiz şeyleri de doğaya
katıyorum.

Yani diyorum ki, iyi tamam görüntüleri gözlemleyemiyoruz. Ee? Bu onun doğal
olmadığı anlamına gelmez ki.

Siz yerkürenin merkezindeki magma tabakasını gözlemleyebiliyor musunuz? O
zaman magma doğal değil mi?

Ben magmayı tatmak isterdim! Neden mi, *magma *uzaylı *maması *ve ben de bir
uzaylıyım da ondan:) Aaa çok yaratıcı oldu valla:))

Metin