[MD-sorular] FW: MANTIK et-TAYR

engin bozkurt enginbozkurt_77 at hotmail.com
10 Tem 2010 Cmt 23:16:59 EEST

Nihayet fak edildi lise öğrencilerine matematik diye yutturulmaya çalışıkan işgence.Bundan daha beteri de var yeni geometri programı.Bu konuyla ilgilenenler ttkb nin sitesinde bulabilirler.Ben ilk gördüğümde günlerce uyuyamadım.Birşeyler yapmaya uğraştım ama programı yapanlar ve kabul edenler anlamak istemediler, bu nedenle ttkb deki görevimden (kitap inceleme) ayrılmak için dilekçe verdim ama kabul edilmedi.Aslında bu konuyu epeydir yazmak istiyodum ama ilgilenilmez diye vazgeçtim.Ali hocanın yeni programlar hakkındaki görüşlerini çok merak ediyorum. belki  MD nin2003 3.sayısında lise 3 matematik kitabı  için yazdığı gibi biryazı yazarsa birileri uyana bilir. Konuyla ilgilenen arkadaşların ttkb ye eleştirilerini gönderileri de  etkili olabilir. Şimdiden herkese teşekkürler.