[MD-sorular] EVRENDEKİ YERİMİZ Google'da aranacak.

Murat Davman murat.davman at hotmail.com
15 Tem 2010 Per 12:28:37 EEST

Sayın MD üyelerimiz,
Sehven link yazmışım,EVRENDEKİ YERİMİZadlı bir link yok,EVRENDEKİ YERİMİZyazıp Google'da aratıyorsunuz,birkaç ayrı versiyon geliyor.Düzeltiyor, özür diliyorum.
Açıp baktıktan sonralütfedip görüş bildirin.Saygılarımla,From: md-sorular-request at matematikdunyasi.orgSubject: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 564, Konu 1To: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Mon, 12 Jul 2010 12:00:07 +0300
--İletilen İleti Eki--From: murat.davman at hotmail.comTo: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Sun, 11 Jul 2010 22:24:35 +0300Subject: Re: [MD-sorular] EVRENDEKİ YERİMİZ
Şu ilginç link'i açıp bakan hiç mi kimse yok?Üzüldüm ...
From: murat.davman at hotmail.comTo: md-sorular at matematikdunyasi.orgSubject: EVRENDEKİ YERİMİZDate: Thu, 8 Jul 2010 15:50:14 +0300
Sayın MD üyeleri,belki matematik dışı gibi gözükebilir amma,sizlere ilginç bir link'invarlığından bilgi vermekistedim.
EVRENDEKİ YERİMİZ
Google'da açıp bakabilirsiniz.
Açıp baktıktan sonralütfedip görüş bildirirsenizsevinirim.
From: md-sorular-request at matematikdunyasi.orgSubject: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 564, Konu 1To: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Mon, 12 Jul 2010 12:00:07 +0300
From: murat.davman at hotmail.comTo: md-sorular at matematikdunyasi.orgSubject: EVRENDEKİ YERİMİZDate: Thu, 8 Jul 2010 15:50:14 +0300
From: md-sorular-request at matematikdunyasi.orgSubject: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 564, Konu 1To: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Mon, 12 Jul 2010 12:00:07 +0300
From: murat.davman at hotmail.comTo: md-sorular at matematikdunyasi.orgSubject: EVRENDEKİ YERİMİZDate: Thu, 8 Jul 2010 15:50:14 +0300
[...]

Yeni Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.
http://windows.microsoft.com/shop