[MD-sorular] Murat Davman has sent you a Desktopdating invitation

Murat Davman murat.davman at hotmail.com
16 Tem 2010 Cum 14:39:04 EEST

TEŞEKKÜRLER,FERAHLADIM,BİZE NE MUTLU Kİ MD SORULAR LİSTESİNDEMATEMATİK YANINDA BİZE BÖYLE YARARLIBİLGİLER İLETEN DEĞERLİ ARKADAŞLAR /ÂKİL ADAMLAR VAR..Bir rica daha,sizden ve MD üyelerimizdenÂKİL şapkalı A ile yazıldı,sizler benim iletiyi açıp bakıncabu karakter gerçektenşapkalı A olarak mı görünüyor?.