[MD-sorular] şans sorusu

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ meulkudas at hotmail.com
21 Tem 2010 Çar 11:52:03 EEST

Sn Metin BeyGene yeni bir tartışma konusugetiriyor MD ortamına,matematikte ilginç güzel bir konu, ben söze şöyle başlıyorum :Sayın Üyeler;Hele  CHOICE AND CHANCEyazıp Internet'te arayın bakın neler çıkıp geliyor şansınıza.Bon şans !.Dikkat buyurursanız 'Bol şans' demedim 'Bon şans' dedim. Niçin ?.From: md-sorular-request at matematikdunyasi.orgSubject: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 570, Konu 1To: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Tue, 20 Jul 2010 12:00:06 +0300--İletilen İleti Eki-From: metamaths at gmail.comTo: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Mon, 19 Jul 2010 13:37:29 +0300Subject: [MD-sorular] şans sorususelam. tanrı tartışmasından sıkılanlar için yeni bir tartışma...şans... çok kullanılan bir kelime ama sanki toplumdaki kullanımı biraz rahatsız edici... futbol maçlarından sonra kullanılır.bugün çok şanssızdık, üç topumuz direkten döndü... derler... sonra başkası der ki üç top direkten döndü, beceriksizdik...bence topu öyle bir atacaksın ki hava ne kadar rüzgar, yerde ne kadar çamur, vs varsa bile o top o kaleden geçecek.neyse kısa kesip sadede geleyim. şans ne? olasılık ne? ihtimal? sanki şans kelimesi bilinçsizce kullanılıyor gibime geliyor.yanılıyor muyum? bu kavramlar etrafında matematiksel ve felsefik bir tartışma yapalım mı?"şaans taalih kaader kısmet kaderine kısmetine booş yook. abi 1 çıkmadı."metin

Windows Live: Arkadaşlarınız size e-posta gönderdiklerinde Flickr, Twitter ve Digg'deki hareketlerinizi görürler.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:tr-tr:SI_SB_3:092010