[MD-sorular] Ynt: Re: sakince bir uniqueness tartışması

Metin Odun metamaths at gmail.com
21 Tem 2010 Çar 18:05:37 EEST

Aşağıda akılla tanrının bilinemeyeceğinden bahsettiniz. Ben de, bir başkası
da önceki mesajlarda bundan bahsetmiştik.
Şunu belirtmek isterim ki bu -Aman aklımızı kullanmayalım- anlamında
değildir. Çok kurcalama kafir olursun, gibi söylemler yanlıştır.
Bakınız ne buyuruluyor:

"Allah pisliği akıllarını kullanmayanların üzerine yağdırır." Kuran, Yûnus
süresi, 100.

http://www.kurandakidin.net/

Metin

21 Temmuz 2010 10:25 tarihinde MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ