[MD-sorular] YANIT (konu yok)

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ meulkudas at hotmail.com
29 Tem 2010 Per 13:01:20 EEST

Sayın M.Ş.YILMAZ
Bizleri lutfen böyle anlamsız,luzumsuz gönderilerle meşgul etmeyin.Bu tür yâveleri, nazınızı çekecek arkadaşlanız vardır,[liste dışı] özel olarak onlara gönderin.
Mehmet Erşen Ülküdaş
Toplu İleti:From: md-sorular-request at matematikdunyasi.orgSubject: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 579, Konu 1To: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Thu, 29 Jul 2010 12:00:05 +0300-- İleti Ekleri -  ileti 1\From: "m.sirin yılmaz" <mattmsy at hotmail.com>To: <md-sorular at matematikdunyasi.org>Date: Tue, 27 Jul 2010 10:40:52 +0000Subject: [MD-sorular] (konu yok)Özel bir tiyatro okulunda hoca şöyle bir soru sordu.Üstüne basa basa bu birfelsefe sorusu dedi.Masaya iki bardak koydu.Birinde temiz su diğerinde kirli su var.Öyle bir şey yapın ki temiz su kirli suyun bulunduğu bardağa konacak ancak taşma olmayacak ve temiz su kirlenmeyecek.Bir sürü çözüm önerisi geldi guruptan.Hoca şöyle bir çözüm sundu:Kirli suyu yere döktü ve temiz suyu boşalan bardağa döktü.Bu soru hakkındaki fikirlerinizi bildirirseniz sevinirim.Değerli vaktiniz için son derece saçma ve gereksiz bir şey de olabilir.Saygılarımla.M.Ş.Yılmaz   ileti 2\From: emrahpolatli at gmail.comTo: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Thu, 29 Jul 2010 01:22:36 +0300Subject: Re: [MD-sorular]	MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 578, Konu 1Bu sorunun felsefe ile ne alakası var anlamadım. Ayrıca hocanın çözümü saçmaçünkü kirli su dökülünce ve yerine temiz su konulunca az da olsa su kirli kalır.E.Polatlı   ileti 3\From: mattmsy at hotmail.comTo: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Thu, 29 Jul 2010 00:15:13 +0000Subject: [MD-sorular] (konu yok)Emrah bey, ben de sizin gibi düşündüm ve öyle görüş beyan ettim.Ama duymamazlıktan gelindi.Sanırım saçma sapan bir şovdan başka birşey değil bu.Görüşleriniz için teşekkür ederim.M.Ş.Yılmaz