[MD-sorular] A Best Approximation Problem/ En İyi Yaklaşım Sorusu

cemile.sungurlu at mynet.com cemile.sungurlu at mynet.com
29 Tem 2010 Per 15:42:36 EEST

KOLLOKASYON NEDİR?
Cemile SungurluYeşilova Lisesi_________________________________________From:
md-sorular-request at matematikdunyasi.orgSubject: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 579, Konu 1To: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Thu, 29 Jul 2010 12:00:05 +0300
--İletilen İleti Eki--From: murat.davman at hotmail.comTo:md-sorular at matematikdunyasi.org;
md-sorular at matematikdunyasi.orgDate:
Wed, 28 Jul 2010 12:02:54 +0300Subject: Re: [MD-sorular] A Best Approximation Problem/ En İyi
Yaklaşım SorusuSayın Ayşe Alara
SverigeKaba bir yaklaşım denilebilir
belki, ilk adımda ben şöyle bir çözüm düşündüm,üçüncü ve onikinci günleri hesap istasyonu
olarak seçipKOLLOKASYON İLE  a=
16 b= -0.077016353 buldum.Görüş,
katkı ve eleştiriler içinMD ortamına
sunarım.
Murat Davman__________________________________________________________________________________From:
md-sorular-request at matematikdunyasi.orgSubject: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 577, Konu 1To: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Tue, 27 Jul 2010 12:00:07 +0300--İletilen İleti Eki--From: sverige_alara at yahoo.comTo: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Mon, 26 Jul 2010 10:06:07 -0700Subject: [MD-sorular] A Best Approximation
Problem/ En İyi Yaklaşım SorusuBir
araştırma hastahanesinde tedavi gören bir arkadaşım ,kendisine oral bir steroidin sabahları aç
karnına ilk     6 gün
süre ile günde 16 mgizleyen 4 gün
süre ile günde 12 mgsonraki 4 gün
süre ile günde  8 mgmiktarlarda
tek doz olarak verildiğini söyledi.Ardından şunu sordu:Bu
pozoloji x(t)=a.e^-b gibi üstel azalan bir fonksiyonla temsil edilebilir mi?Sanırım yapılacak iş a ve b parametrelerinien iyi uygun şekilde seçmek. Bu vesile ile 'Best Approximation'
konusunu MD ortamında bilgi
paylaşımına açıyorum, saygı ile. *Katkılar İçin Önceden Teşekkürler,Tack så mycket/ bu da çok teşekkürler'in İsveçcesi..Ayşe Alara
Sverigeİsveç Stokholm
üniversitesiEkonomi Bölümü
Mezunu\Stockholms
universitet ekonomiska avdelning
forskarnivå_____* bilgi paylaşımına açmak sözü  son günlerde MD'de moda
oldu.

		İngilizce seviyenizi ücretsiz test edebilirsiniz. Tıklayınız