[MD-sorular] (konu yok)

m.sirin yılmaz mattmsy at hotmail.com
29 Tem 2010 Per 16:19:36 EEST

 Sayın ÜLKÜDAŞ , gereksiz geliyorsa ilgilenmezsiniz.Çünkü böyle bir

özgürlüğünüz var.Gereksizdir diye bir yorum da yapabilirsiniz.Soru ile

ilgili düşüncelerimi önceki iki iletimde görebilirsiniz.Liste üyelerinden ilgilenenlerin düşüncelerini merak

ettiğim için yazıp gönderdim.Gereksiz bir soruydu kabul ediyorum.Gönderdikten sonra da

pişmanlık duydum.Bu konuda size kızmıyorum.Ama dediğim gibi ilgilenmiyorsanız ilgilenmeme

özgürlüğünüz var.Liste adına konuşmaya yetkiniz ve hakkınız bulunmuyor.Böyle çıkışlarınızla

daha ne kadar can sıkmayı düşünüyorsunuz acaba?

 M.Ş.Yılmaz

Windows Live Hotmail: Arkadaşlarınız Facebook'taki güncellemelerinizi doğrudan Hotmail®'den alır.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:tr-tr:SI_SB_4:092009