[MD-sorular] Pizza Sorusu

Gorkem Ozkaya gorkemozkaya at gmail.com
6 Haz 2010 Paz 02:17:34 EEST

Ben 'olabilir' ve 'olamaz' arasinda gidip geliyordum.  Ancak bir cizim
programiyla deneyince gordum ki goz karariyla esit gorunecek sekilde bile
bolunemiyor.  Tabii pizzayi katlamaya izin yok.

Bu soruda argumanlari cizim olmadan takip etmek oldukca guc, ama son
paragraftaki argumaniniz dogru sanirim.  Yani uc cizgiyle 7 esit parcaya
bolundugunu varsayarsak, ortadaki ucgenin cemberin merkezine oturmus bir
eskenar ucgen olmak zorunda oldugu gosterilip sonra celiski elde edilebilir.

Gorkem