[MD-sorular] Ynt: Re: Felsefelik Soru

dede dede_47 at mynet.com
12 Haz 2010 Cmt 16:14:52 EEST

Sayın Görkem Özkaya;

Haklısınız, yazıyı yazarken ilk aklıma gelen tanımlamayla

"kadir sayıları" dediğim sayılar;daha önce "Niven(veya Harshad)"
ismiyle tanımlanmış ve incelenmiş; bilmiyordum.O "sallama" tanımlamayı
yaparken amacım; işe yarar bir tanımın kabul göreceğini anlatmaktı.
(Yeni bir "sallama" tanımlama vermiyorum; zira o da önceden incelenmiş
olabilir.
Biz "uyurken"; adamlar bizden önce incelemedikleri dal bırakmamış ki,
şöyle "ağız tadıyla" sallama bir tanım yapalım!Bunu bile bize çok
görmüşler yani..)
Uyarına teşekkür eder,esenlikler dilerim..
A.Kadir Değirmencioğlu