[MD-sorular] Ynt: Re: Ynt: Re: Ynt: Re: Ynt: Re: Şapkalık

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
18 Haz 2010 Cum 17:37:54 EEST

Bu differansiyel denklemlerde bir x bir de y var zamana gore degisiyorlar.
Yani kapali uzunlugu sabit bir egrinin duzlem uzerindeki konumunu sadece x
ve y degerleri belirliyor. Bir egrinin duzlem uzerindeki konumu ikiden fazla
ozgurluk mertebesine sahip oldugundan bu denklemler ipin zamana gore
konumunu (ya da baska bir seyini) belirliyor olamaz.