[MD-sorular] Ynt: ynt: Ynt: Ynt: Kare Çizmek

Erdem Erdemgil erdem.erdemgil at yahoo.com
20 Haz 2010 Paz 21:42:20 EEST

Çok Çok Teşekkürler

________________________________
From: dede <dede_47 at mynet.com>
To: cemile.sungurlu at mynet.com
Cc: md-sorular at matematikdunyasi.org
Sent: Sun, June 20, 2010 8:45:09 PM
Subject: [MD-sorular] Ynt: ynt: Ynt: Ynt: Kare Çizmek

Sn.Cemile Sungurlu;
 http://lists.math.bilgi.edu.tr/cgi-bin/mailman/listinfo/md-sorular
adresine girdikten sonra;çıkan sayfada ilk satırda ki MD-sorular
Arşivlerini
tıklayın.Açılan sayfada "Aralık 2009" için "Konu" yu
tıklayın .Burada:
4 nokta/4 nokta sorusu/Dört nokta sorusu/Dört
nokta/Dört nokta sorusu için çözüm
yazan yerleri tıklayarak (yaklaşık 45 adet) konunuz olan
kare çizmeyle ilgi önceden
yapılan tartışmaları izleyebilirsiniz. Zamanım
açısından bunları ben bir yere toplayamadım;
siz tek tek bir zahmet inceleyiverin!
İyi çalışmalar.
A.Kadir Değirmencioğlu

İngilizce seviyenizi ücretsiz test edebilirsiniz. Tıklayınız