[MD-sorular] TED orta ve yükseköğretime geçiş sistemi raporu

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
28 Haz 2010 Pzt 02:13:36 EEST

Son derece afaki ve bilimsellikten uzak bir rapor olmus. Sonuclarina ve
tavsiyelerine katiliyor olsam bile, boyle bir rapor koskoca ted'e yakismamis
bence. Bu mevzuda cok daha detayli ve cok daha bilimsel bir rapor hazirlanip
milli egitim bakanligina sunulabilir diye dusunuyorum. MEB'i bir denetleyen
vardir elbet. Esas onlarin boyle bir rapor hazirlamis olmasi gerek, hem de
seneler once.

Kerem