[MD-sorular] Ynt: Re: Vektörlerin Bölünmesi

dede dede_47 at mynet.com
7 Mar 2010 Paz 13:15:05 EET

Sayın Kerem Altun;
Haklısınız; iki vektörel çarpımı dikkatsizlik ederek
karıştırmışım.İletim de kast ettiğim vektör çarpımları;
iç çarpım (Dot product)/skaler çarpım ( sonucu vektör değil,
bir sayı çıkan çarpım) ile dış çarpım (Cross product)/vektörel çarpım
(sonucu çarpılan vektörlerin bulunduğu düzleme dik bir vektör olan;
yani yüzeyin normali) kast etmiştim.Bu karıştırmadan dolayı özür dilerim.
Selam ve saygılarımla..
A.Kadir Değirmencioğlu