[MD-sorular] Daire Alanları Arasında Eşleme

Burak Yücesoy burakyucesoy at gmail.com
7 Mar 2010 Paz 17:03:52 EET

Şimdi tekrar iletime baktım. Gerçekten çok anlaşılmaz olmuş. Ordaki
yazmaya çalıştığım fonksiyon şu şekilde olmalıydı.

r = En baştaki yarım kürenin yarı çapı
An = A kümesinin n. elemanı
Bn = B kümesinin n. elemanı

Bn = pi*r^2 - An(Yani 2 çarpanı yok. Yanlış yazmışım)

Tabi burada yine dediğiniz gibi sayılamaz çokluktaki sayıları saymaya
çalışıyorum. Yani hala hatalı.

Aslında benim göstermeye çalıştığım alt bölgeden seçtiğim herhangi bir
daire için üst bölgeden öyle bir daire seçebilirim ki bu iki dairenin
alanları toplamı yarım kürenin en büyük dairesinin alanına eşittir.

--
Burak Yücesoy