[MD-sorular] vektörlerin bölünmesi ve 'bir sürü süslü laf' vecizesi

Murat Davman murat.davman at hotmail.com
9 Mar 2010 Sal 15:13:50 EET

Sayın Bay A.Kadir Değirmencioğlu
1>Bakın, bilin 'birisi' denmez,
bu ancak çok samimi arkadaşlar arasında bir hitap olabilir,
aksi durumda laübaliliktir.
muahatabınıza Sayın ..... ......

türünden politik, etik, diplomatik, zarif bir klişe ile hitap etmeniz gerekir,
ben saygı peşinde, saygı görmeğe muhtaç biri asla değilim,
bu uyarıyı MD-ortak sorular ortamının nezaheti için
yapıyorum; bundan böyle iletilerinizde muhatabınız, mesela ben isem
Sayın Murat Davman, deyin.
2>Bir sürü süslü laf edilmedi,
bilgi konuştu, ilim konuştu,
vektörlerin bölünmesi NA mümkün derken
sizin idrak edeceğiniz lisan ile söyleyeyim
'yok' denildi,
grup teorisi vektörlerin bölünmesi var mıdır yok mudur
teretdütlerini kesin kes kesip atar.
3>Matematiğe meraklı bir mühendis olabilirsiniz,
önceki iletilerinizden birinde
İTÜ'deki öğrencilik yıllarınızdan söz ediyorsunuz,
matematik öğrenmekte iyi niyetinize sözüm yok,
nice mühendisler vardır ki tarihte ve günümüzde,
yurdumuzda ve yurt dışında
sizin İTÜ yüksek matematik kürsüsü hocalarınızdan,
/ışıklar içinde yatsın, saygıdeğer
Profesör Tevfik Okyay Kabakçıoğlu Hoca'nın söylemi ile,
matematiği matematikçi gibi öğrenmişlerdir,
üst düzey mühendise de bu yakışır,
grup teorisi kafa karıştırmaz,
tam aksine derin bilgi akıl kargaşasına engel olur,
bilim malumat değil tasnif edilmiş bilgidir.
4>Vaktiniz varsa matematik bilginizi derinleştirin.
5>Bu mümkün değil ise zihninizi tırmalayan soruları sormaya gene de
devam edin derim,
bir 'dede' bir kuyuya bir taş atar
kırk MD üyesine görev çıkar, misali
getirdiğiniz konular MD ortamını gerçekten
canlandırdı.

.

Sayın A.Kadir Değirmencioğlu Kardeşim

umarım bu içten sözlerim,