[MD-sorular] Ynt:RE: ynt RE: YNT: Re: Ynt:RE: Uzay kavramının formalleştirilmesi

Murat Davman murat.davman at hotmail.com
12 Mar 2010 Cum 15:39:26 EET

Metin

Siz bu hitabı seviyorsunuz, bu nedenle

Sayın Bay Mete Odun demedim.

Gelelim işimize: Elbette !

Amma bu ne işe yarar ki ?

Grup yapısı ile bağdaşmadıktan kelli ...

Siz bana şöyle bir örnek verebilir misiniz ?

a ve b bir G grubu elemanları iken a.b grup çarpımı

şu şu şu şekilde bir uzaklık/metrik kavramı oluverir.

Önceki iletimde de belirtiğim gibi mesela esprili bir dille doğrucu davut dediğim

metrik gibi,  sizin sevgili ayrık topolojiniz gibi, bu arada ekleyeyim hatırı kalmasın

kaba topoloji gibi pek çok / kantitatif, sayısal=niceliksel  veya kalitatatif=niteliksel

proximity=yakınlık kavramı tabandaki küme bir cebirsel yapı taşısın veya

taşımasın bu küme üzerine kondurulabilir.